Lojalitás önmagadhoz, utadhoz

Lojalitás – miért a Young Living céghez?

Előítéletek nélkül: mitől más az MLM?

A marketing angol kifejezés, szó szerinti fordítva: piacra visz. A marketing az értékesítési folyamat része, amikor egy márkát, terméket a kapcsolatainkon keresztül ismertté teszünk.
Egy cég tulajdonosa azért hoz létre terméket, hogy segítse embertársait és cserébe pénzt kap.
Egy magas minőségű illóolaj előállítása, processzor gyártása, vagy egy orvosi ultrahang eszköz komoly technológiát és technológiai fegyelmet kíván, ami pénzbe kerül, létrehozását kutatások előzik meg.

Ha egy cég tulajdonosa úgy dönt, hogy a cégének saját értékesítési hálózatot hoz létre, több választása lehet. Dönthet úgy, hogy városokban üzlethelységeket hoz létre vagy saját üzletkötői hálózatot alkalmaz vagy MLM rendszert alakít ki. Szervezeti felépítését tekintve minden esetben piramis alakú struktúra jön létre.

A cégtulajdonosok többnyire azért választják az MLM formát, hogy vásárlóikat ne csak vásárláskor hanem a később, a termék használata során is hitelesen, személyre szabottan támogatni tudják a cég független tanácsadóin keresztül.

Mire fordítják a cégek bevételüket?

A bevételből kapnak fizetést az alkalmazottak (üzlethálózatban, értékesítési hálózatban dolgozók is), állják a működés és termelés költségeit, a PR, marketing, reklám szakembereket, felületeket.
Ha a cég az MLM rendszer mellett dönött, akkor a PR, marketing, reklám költségek nagy részét az MLM hálózat tagjainak fizeti és nem a reklám ügynökségeknek, hirdetési felületeknek (TV Rádió, óriásplakát…).

Miért döntött D. Gary Young az MLM értékesítés mellett?

Évekkel ezelőtt egy nagy cég meg akarta megvásárolni a Young Living jogait, hogy kiskereskedelemben értékesítse a termékeit. Gary Young alapító, cégtulajdonos visszautasította a nagyvonalú ajánlatot. Azt mondta, hogy továbbra is MLM vállalatként működik a Young Living, aminek két oka van:
A hálózati marketing hozzásegít a minőségi partneri és baráti kapcsolatokhoz. Olykor előfordul, hogy mint minden jó dolgot elrontják, és feláldozzák a nem tiszta szándék által, azonban ha jól és tiszta szándékkal csinálják, ez az üzleti modell új barátságokat, üzleti kapcsolatokat és hoz létre, amelyek egy életen át tarthatnak!
A Young Living illóolajat vásárlók ne maradjanak magukra anélkül, hogy bárki is segítené, támogatná őket abban, hogy hogyan, miért és mikor használják a terméket.

Gary Young az újító

Gary Young addig ismeretlen úton indult el. A Young Living volt az első MLM formát választó illóolaj cég. A kezdetek óta képezte, fejlesztette az illóolaj piacot, kutatásokat végzett melyek eredményeit mások számára is elérhetővé tette.

Gary Young élete a felfedezésről és tudásának megosztásáról szólt. (Magyar feliratot is ki tudod választani a videóhoz.)

Sok javaslat, amelyet ma az interneten hallhatsz, olvashatsz az illóolajokról és használatukról, Gary Young életművéből és a Young Living tagjainak tapasztalataiból fakadtak. A többi ma ismert illóolaj cég alapítói közül néhányan a Young Livingnél dolgoztak majd kiváltak és megnyitották saját cégeiket, hogy megkíséreljék lemásolni Gary világhírű keverékeit.
Azonban a mai napig egyikük sem termel egyetlen saját farmon vagy lepárlóban, nem felügyeli termékei előállítását, illóolajat sokszor olajközvetítőktől, termelőktől vásárolnak.
Gary Young hitvallása, hogy a minőség nem alkuképes! A minőségi olaj előállítása azt jelenti, hogy a folyamat minden lépését helyesen hajtják végre, akkor is, ha senki sem nézi.

Szóljon hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Verified by MonsterInsights